Ordföranden skrev den 20 mars, 2004 kl. 02:16 KAN!? Jaha, jag tycker det verkar som om det inte går att styra upp något ett par dagar i förväg bara. Det är därför jag redan nu är ute och försöker styra upp påsken. 2 dagar spel där borde vi väl kunna ro iland med? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer