PÅSK Jag har snackat med Svenne, och han skulle till Egypten nästa vecka, alltså kan han inte förrän påsk. Sedan vet jag att Bergforsen kan vid påsk, så vi bokar påskhelgen för spel tycker jag. Möjligen kan man ju dra och ta några pilsner på påskafton eller så.


Senaste kommentarer