Ordföranden skrev den 18 mars, 2004 kl. 19:03 Förresten!!!!!!!!!! Det bästa vore ju om alla skrev här om de vill spela nästa helg, alltså sista i mars, eller den helgen när det är påsk. På så sätt får vi ju det ordnat och bestämt. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer