Hmmmm Det är ju nu i helgen! Tyvärr, jag kan inte komma ner då, jag ska leva på 30:- till nästa torsdag, så det är lite tajt veckan som jag har framför mig. Men bra initiativ Revisorn! Jag tror säkert att Sekreteraren har något att bjuda på i helgen. Vad säger du om sista helgen i mars Kasssören? Jag ska kolla med Bergforsen och Svenne om det också. Alltså om cirka en vecka.


Senaste kommentarer