Ordföranden skrev den 24 november, 2010 kl. 17:30 Blir det någon MM för november tro? Det är väl upp till Kassören känns det som... Sedan undrar jag om Sekreteraren kommer att lämna in någon rad till helgen, och vad den blir i så fall? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer