kidde skrev den 17 mars, 2004 kl. 02:18 MMM Jag hade i och för sig lovat att vara full hela påskhelgen, men jag borde kunna smita ifrån en kväll eller två, typ torsdag och söndag, eller nått. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer