Ordföranden skrev den 17 mars, 2004 kl. 00:24 Ja Exakt, så där tjänar vi ju in tid då ni redan vet hur världen ser ut. Men då tycker jag att Kassören får ge sig av till Tradition och se om de har några formulär till försäljning. Ska vi redan nu boka påsk för spel också eller? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer