Otäckt På en gammal webbplats http://web.archive.org/web/19991010232534/hem.passagen.se/fossmo/present.html berättar Helge Fossmo, Knutbypastorn att han bara äter OLW Dill och gräslök...och jag som trodde att Knutbysekten var otäck innan....*brr* Kassören, L


Senaste kommentarer