kidde skrev den 6 mars, 2004 kl. 12:52 MMM Att man har jäkligt stor balle, och typ leker med den i det fria... Känns jäkligt gött att sätta de andra på plats i ett långt härligt parti civ brädspel igår... vann med övertygande 23 poäng till tvåan "punkar jon". ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer