kidde skrev den 4 mars, 2004 kl. 02:29 MMM He, he "lillballar" är ett jäkligt skönt uttryck som jag ska börja annvända flitigt... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer