Kassören skrev den 27 februari, 2004 kl. 14:24 Big Brother Kameran var faktiskt på, men den är så pass dålig att det blir mest svart om det är nedsläckt i rummet. Jag hade som du så slugt räknat ut, gått och lagt mig. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer