kidde skrev den 27 februari, 2004 kl. 13:09 MMM Jag var faktist inne en sväng på din webkamera runt 3-tiden inatt, men då var det nästan helt svart, man kunde väl tolka nått guppande täcke i bakgrunden... big brother airosto har tydligen kommit in i en ny fas.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer