Kassören skrev den 23 februari, 2004 kl. 21:14 Livslögn Klart han inte erkänner, han har ju levt med denna livslögn så länge, Volvon skulle väl rosta, ungen skita på sig, villan mögla och fasaden rämna om han erkände att det verkligen var han som åt(?!) upp Dick... Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer