Kassören skrev den 20 februari, 2004 kl. 12:45 Nja... ...en och annan Banana Skid kanske slank ner, men några Yankees har jag inte smaskat på. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer