Kassören skrev den 19 februari, 2004 kl. 00:55 Skäms Nä, nu skäms jag. Det där var både dumt och omoget gjort. Framför allt var jag inte kamratlig som skrev sådär. Jag var inte en god KAMRAT. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer