MMM Jag har fått lite problem med min flytt... eller inte med flytten men med mina intenetbesök, det tar ju tydligen 2 veckor för de överbetalda tonårsflickorna på telia att koppala på mitt adsl igen. så räkna inte med mig på allvar igen förän den 16:e...


Senaste kommentarer