MMM Det är väl snarar så, att om gildert fyller 20 så är väl svenne kvar i lekis ännu... med andra ord fortfarande en stor konsument av gul snö och rädd för tjejbasiller.... Får väl försöka rikta in mig på en inflyttningsfest i liten skala första helgen i mars eller nått... kidde the


Senaste kommentarer