Ordföranden skrev den 27 januari, 2004 kl. 23:09 Blått en dag.... Låter ju trevligt, frågan är bara när den där tillställningen kommer att gå av stapeln? Om Gildert fyllde 20 borde väl Svenne endast fylla moppe, så vi har nog flera härliga år kvar med rookien. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer