Ett öga blått! Ser att man är med i styrelsen ännu eller kan det vara så att sidan uppdateras så ofta att man helt enkelt försvunnit i mängden av all ny information som dagligen dyker in här. Det lyser ju inte direkt en stjärna ijämte Ordförande. Nu är man sugen på att spela lite med de tunga grabbarna. Ber om ursäkt till kassören för att man utsatte han för puckon på en annars trevlig tillställning. Fick Sagan om ringen risk av svärföräldrarna i 20års present ett lättsamt spel som är alldeles utmärkt till konsumtion av öl. Kanske på en viss innflyttnings fest? Gildert,


Senaste kommentarer