Kassören skrev den 27 januari, 2004 kl. 02:08 Hemskt Ja, tänk om Svenne skulle komma i puberteten, riktigt jobbigt skulle det kunna bli för alla. 🙂 Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer