MMM Jo, det är sant. men det skulle vara kul, att nån gång kunna avsluta det där äventyret. Lillballe kommer ju växa ur puberteten innan vi spelar igen... Vi får försöka hitta nån lämplig helg i början av mars för spel, jag kommer inte ha möjlighet nån helg i februari...


Senaste kommentarer