kidde skrev den 26 januari, 2004 kl. 02:04 MMM Är det inte dags att vi lämnar den där legolin en gång för alla, vi kan ju för fan inte skjuta upp D&D hela tiden... det är dags att få det överstökat nu!!! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer