Ordföranden skrev den 26 januari, 2004 kl. 00:00 Kuk Nja, Legolin har ju köpt sig lite extra tid i alla fall..... Om det var så med Revisorn och Klabbis så var det ett misstag från min sida, givetvis så blev Klabbis toksist. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer