MMM Blev klabbis ledamot? jag har gildert i mina papper. Jag är väl sekreterare 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året, eller? Man borde väl kunna kombinerar sekreterarrollen med en massa andra äventyr. Du är så välkommen så, men helgen 6-8 jobbar jag, och på söndagen ska jag på nått årsmötet i smålandsfotbolls förbund, så räkna inte med mig på kvällarna. Jag har dessutom bokat upp mig ytterligare en helg, den 13-14. och sen ska vi pimpelfiska med fotbollslaget en av de återstående helgerna...


Senaste kommentarer