Ordföranden skrev den 23 januari, 2004 kl. 02:22 Förresten... Är det inomhusturnering helgen 6-8 Sekreteraren? Man kanske skulle dyka upp då om finanserna är ordnade vid det laget..... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer