Lesbiskt! Var, var!!!? Njaha, så den lille Bogen dyker inte upp, nåja. För egen del åker jag ner och våldgästar Sekreteraren i hans nya lya vid en eventuell inflyttningsfest om det är ok. Det kanske kan bli spel i samband med det? Nyårsgodiset är slut sedan länge, en fråga bara, blev inte Klabbis ledamot? ... och en till, vad gör Sekreteraren när han inte är Sekreterare? En jävla massa verkar det som. ...och en tredje, var ligger den nya lägenheten?


Senaste kommentarer