ordblind jag har blivit kallad mycket i mina dagar, men sadana har forolampingar ifran min egen bror..........man blir ledsen..... hur som helst sa vet jag inte nar jag kommer till Sverige, det kan droja pga av ekonomiska besvar, kanske inte forran till sommaren eller senare....tyvarr, jag hade sjalvklart sett fram emot lite D&D och annat gott men det ser inte sa ljust ut nu.... CIV ar iallafall igang igen och alla ska ha fatt ett nytt drag....... Castro,


Senaste kommentarer