Ordföranden skrev den 11 december, 2010 kl. 10:37 Låter bra det, då är vi ju fyra den 23:e åtminstone. Jag har redan fått nej från Bacon och ett njae från Svenne H. Den 22:a är det väl meningen att vi ska spela lite D&D. Det funkar ju med Vice i rollen som Alech... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer