MMM När är det tänkt att "fulrökaren" från staterna ska dyka upp då? Vore bra om man vet om lite i förväg vilka helger man bör avstå från de övriga aktiviteterna som bjuds. helgerna 30-1 och 6-8 är jag redan uppbokad, sen måste jag jobba nån av de andra och kanske ha en inflyttningsfest nån helg, så det börjar redan bli lite ont om tillfällen för mig...


Senaste kommentarer