kidde skrev den 20 januari, 2004 kl. 18:34 MMM Men hallå fotfolket... har varit lite upptagen nån vecka här, men ska se till att få upp en ordföranden informerar och ett regeländring till H&K under morgondagen. Men den som väntar på nått gott... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer