Ordföranden skrev den 12 januari, 2004 kl. 01:55 Jawohl Bättre för sent än för tidigt (som flickan sa). Ska bli gött med lite CIV igen...... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer