Bogen skrev den 12 januari, 2004 kl. 00:34 CIV jag har nu Dod's filer och nasta nasta CIV utskick kommer att dyka upp i veckan.......jag ber om ursakt att det drojt sa lange men det ar svart nar jag inte har nagon egen dator utan maste anvanda datorsalen.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer