MMM Det är väl så, de viktigaste personerna sitter kvar på sina poster... synd bara att vi aldrig kan hitta en ledamot vi kan vara helt nöjda med! Inför kommande fotbolls EM har jag hittat mig en ny lya som jag flyttar in i ganska snart... som gör det möjligt med rökning på ballkongen och en soffa som inte står i mitt sovrum längre...


Senaste kommentarer