kidde skrev den 4 januari, 2004 kl. 01:58 MMM Det finns väl ingen begränsing för hur många ettor vi kan dela ut för december??? en var till lillballe, punkarn och klabbis vore kanske mest rättvist? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer