Kassören skrev den 30 december, 2003 kl. 22:58 Förslag Vi kanske skulle döpa om tiden mellan 23:e och trettondagshelgen då vi ändå spelar rätt mycket rollspel tradionellt sett, till Dickdagarna? Som en hyllning. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer