Bogen skrev den 18 december, 2003 kl. 21:26 Sagan Om Ringen som forsta CDR medlem (tror jag) sa har jag sett filmen.....och den ar helt klart fet (inte som Kidde's rov, men fortfarande FET!!!) over 3 timmar go' ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer