Revisorn skrev den 15 december, 2003 kl. 08:27 Jasså!? Shit vilka dyra biljetter... I GBG kostar de inte så mycket... Revisorn ser allt... Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer