city skrev den 12 december, 2003 kl. 01:03 Gött! Vi här i bunkern ska se på sagan om de 2 tornen på måndag så att man kan gå och bli riktigt sugen på att få se slutet! Gött att vi även kan kanske få se vad ödet har att säga om Zalamander och legolin i februare.... svänne, Jönköping ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer