Kassören skrev den 12 december, 2003 kl. 00:04 Låter kanonbra! Jag laddade hem Sagan om de två tornen i förrgår för att friska upp minnet lite. 🙂 Har även satt in tusen bangalesiska rupier på herr Kopojks konto för biobiljetterna. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer