Ordföranden skrev den 16 december, 2010 kl. 11:25 Som sagt, glöm inte årsmötet nästa vecka. Jag har tyvärr fått nej från Bacon, Revisorn och Gary Grilldo! Dessutom ett mer eller mindre nej från Svenne H. Som det ser ut verkar vi ju vara 5 som kommer i alla fall, kanske fler? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer