kidde skrev den 8 december, 2003 kl. 21:24 MMM Vad det gäller styrelsens ekonomi, så finns det papper på vilka summor som ska stå på våra avlöningskvitto. papper som revisorn själv underteckande förra åretinget så det finns inget som revisorn ska oroa sig om... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer