Kassören skrev den 8 december, 2003 kl. 01:24 Bokföringsfusk Jag är t o m nöjd om Revisorn INTE dyker upp med bokföringen under armen på årsmötet... 😉 Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer