Revisorn skrev den 4 december, 2003 kl. 09:02 Sagan om ringen Som jag redan har meddelat Ordföranden så kommer jag INTE på sagan om ringen. Dock så kommer jag troligtvis till årsmötet. Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer