Jaaaaaa Ok, jag har fått lite anmälningar, och det hela verkar rulla på. Sekreteraren och jag själv kommer att ta ett litet möte om det hela redan nästa vecka, men anmälningarna måste inte vara inne redan då. Det är dock vist att ordna det där så fort så möjligt. I övrigt kommer vi att behandla lite frågor rörande årsmötet.


Senaste kommentarer