BIO Det vore trevligt om de medlemmar som är intresserade av att åka på nästa Sagan om ringen film med CDR-gänget, ser till att anmäla sitt intresse till antingen mig eller Sekreteraren. Biobesöket inträffar antagligen sista helgen innan jul, dvs runt den 20:e tror jag.


Senaste kommentarer