Ordföranden skrev den 24 november, 2003 kl. 21:28 GRRRRRR Fy fan, jävla Vice. Som sagt, han sitter nog jävligt löst om det är så att andra dyker upp istället.... Hoppas att han är ledig för spel i mellandagarna åtminstone, jag ska nog tvåla till de där två inavlade prästerna... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer