Götet skrev den 22 november, 2003 kl. 22:09 ett tag sen Hej på er gubbar, det var ett tag sen. Hoppas ni har det gött. Kan inte komma det 23:e vi åker inte från götet förrän 21.00. Vi får ses i mellandagarna. Och du Jon, passa dig... v.ordf, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer