kidde skrev den 22 november, 2003 kl. 22:06 mmm snackade just med tellevinken, han kommer inte på årsmötet, den sivkaren! kanske dags att byta ut honom, även om det smärtar! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer