OKIDOKI Jaha, då är det möjligen första veckan i december som gäller då, eller är det för tätt inpå 23:e? Ja, vi får ta ett snack om det när läge ges, förslagsvis när du ska komma och snyltgästa ett par dagar. Kanske ordna med biljettbokning och liknande också.


Senaste kommentarer