MMM Jag har i alla fall bokat bort mig de två sista helgerna i november nu. så det är kört. Men jag räknar med att dyka upp och avsluta albion i huskvarna innan den 23:e, och i samma veva tömma en bägare eller två med ordföranden. sen är det ju sagan om ringen sista lördagen innan jul. Men i övrigt så kanske ordföranden och jag ska planerar inför årsmötet.


Senaste kommentarer